دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

حا و ی ا شعا ر د ا ستا نها عکسها و و ا قعییتها می با شند./ ا مید و ا ر م مو ر د پسند همگا ن با شند ./
دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

حا و ی ا شعا ر د ا ستا نها عکسها و و ا قعییتها می با شند./ ا مید و ا ر م مو ر د پسند همگا ن با شند ./

یا د سا لها ی ر شا د ت و شها د ت./



                         یا د سالهای رشادت وشهادت                      
می فرستم من درود  بی کران            بر  شهید ا ن   عز یز  خا کما ن
ا ن  شهید ا ن دلیر  شهر ما ن            بهتر ین گلهای  پا ک  خا کما ن                             
یاد  ا ن  سروقامتان  جا و د ا ن            یا د  گلها ی  جو ا ن  د شتما ن       
یاد جنگ و یاد  د فا ع  از و طن             یا د  جبهه  سنگر  ر ز م  و  طن            
یاد توپ وموشک و گوشت بدن             درمصاف با ترکش و شو ر و طن           
یا د کرد ستان  و  ایلا م  غیو ر             یاد کرما نشاه  و مهر ا ن صبو ر       
یاد سوسنگرد ودزفو ل  شجا ع             یاد ا ن رزمندگان  و قت  و د ا ع                            
یاد خرمشهر و کا رو ن   ر و ا ن             می د هد فرما ن حصر ا با د ا ن
یاد فرمان ا ما م در و قت   ر زم             شور مید ا ن نبرد د ر و قت عزم  
جبهه ها لبریز از احسا س بو د             در دل د شمن پرازوسوا س بو د
جان من ار ز ا نی خا ک  و طن             زند ه با شند این جو ا نا ن وطن      
هرچه دا ر م من فد ا ی  میهنم            می شو م  قر با ن  ر ا ه  میهنم      
افتخارم قطره ای ا ز  ا ب  فارس           می کنم د نیا  نثا ر خا ک فا رس  
خا ک من ایران من پا یند ه با د            یا د یا ر ا ن  شهید م  ز ند ه با د  
فکر من  پیو سته  د ر یاد و طن            یا د  فر ز ند ا ن   معصو م   و طن   
یا د دورا ن  رشا د ت زند ه با د             یا د مر د ا ن  شها د ت زند ه باد  


                              نثارخون شهیدان صلوات      
                             مجید اسکند ری تا ریخ 92/3/29

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.