دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

حا و ی ا شعا ر د ا ستا نها عکسها و و ا قعییتها می با شند./ ا مید و ا ر م مو ر د پسند همگا ن با شند ./
دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

حا و ی ا شعا ر د ا ستا نها عکسها و و ا قعییتها می با شند./ ا مید و ا ر م مو ر د پسند همگا ن با شند ./

فر یا د ا ز عا شقی ./

سا لها  د ر طلب یا ر  عز یز ی  بو د م         د ر ما ند ه  و  د ر شهر  غر یبی  بو د م
عمر ی  بگذ شت  چشم  براه و انتظار          این قصهء د ل ا ست و  شکوه از روزگار
با ذکر  و  دعا  موعد  وصل در نظرم بود          گفتم بر و م شهر خودم غصه تمام بود
بیما ر    شد م    ز    د ر د     هجر ا ن          د یو ا  نه    شد م   ر ه    به   بیا با ن
با   بیت   و  غز ل    تر ا نه    خو ا ند م          هم گریه و شعرهای عاشقانه خواندم
داستان عاشقی گفتم به رب العالمین          شکو ه  کر د م  ر و ز گا ر م  ا ینچنین
این چه ر فتا ری ا ست با د لد ا د گا ن          نا جو ا نمر د ی   بو د   با    عا شقان
این چه رسمی است  رسم عا شقی          سو ز  د ل   هجر ا ن  یا ر  د یو ا نگی
ا لتما س  کر د م   خد ا یا    مر همی          بی کس  و  کا ر م  خد ا یا    همد می
عر ضه  د ا شتم  ا ی  بت و ا لا مقا م          من  تمنا   می کنم   ا ز   ا ن    مقا م
یا  مر ا   ا ن  د ه  که  بیما ر م  ا ز  ا و          یا  مر ا  عمر ی  که  گیر م  د ست  ا و
یا   بگیر   جا نم    که   ز ند ا ن    تنم          یا    مر ا    ر ا حت   ز   ز ند ا ن   غمم  
                                                                                                      
                                           مجید ا سکند ر ی./ تا ریخ    15  / 8 / 1390   
 
     

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.