دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

حا و ی ا شعا ر د ا ستا نها عکسها و و ا قعییتها می با شند./ ا مید و ا ر م مو ر د پسند همگا ن با شند ./
دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

حا و ی ا شعا ر د ا ستا نها عکسها و و ا قعییتها می با شند./ ا مید و ا ر م مو ر د پسند همگا ن با شند ./

تو بیا بر ا م د عا کن ./


ای  عز یز م  منو   یا د  کن             بیا  تو   بر ا م  د عا    کن
من  و  تو  خیلی   غر یبیم             من و تو د شت و کو یر یم
تو    ببین    منو    عز یز م             تو   بگیر  د ستو  عز یز م
منو    بیما  ر  و    تو   تنها             منو  بی  خا نه  و  همراه
منو    ا  ز   عا  لم    فا نی            منو   ا ین   ا د م   خا کی
منو   عا شقو    صد ا   کن            منو  ا ز  ر نجها  ر ها   کن
تو  با  ا ن  مهر  و   و فا یت            تو  با  ا ن  نا ز  و  نگا هت 
من  مر یضم  تو   د عا  کن            تو   بیا   منو     صد ا    کن
تو    ببین     تنو     نحیفم             تو   بگیر   د ست    ضعفم
شا  ید  ا ز   غصه   بمیر م            د یگه   فر د ا    ر و    نبینم
ا  ینقد ر     ند  ه     فر یبم            ا ین    ر و ز ا ی    ا خر ینم
ا  گه   من    فر د ا  بمیر م            میگی  من  بجا ت   بمیرم 
چر ا  ر فتی   من    غمینم            من د ا رم بر ات  می میرم
می کنی  گر یه  و   ز ا ر ی           د یگه   تو    منو    ند ا ر ی
بسه  د یگه   من   مر یضم            نر و   ا ز   پیشم    عز یز م
عشق  من بر ا م د عا  کن            منو  ا ز  غمها    ر ها   کن
من   ا سیر  ر نج  و   غمها           من    ا و ا ر ه ء     د شتها
شا ید   ا ز   غصه   بمیر م            د یگه   فر د ا    ر و    نبینم
د و ست  د ارم د ریا  ببینم           نگو   فر د ا   ر و    می بینم
ا ینه   ا  خر  ین   ا  مید  م            فرد ا  د یره  من  می میر م
ا ی  عز یز م  منو  یا د  کن           بیا   تو   بر ا م   د عا    کن
                                                                               
             مجید ا سکند ر ی./ تا ر یخ 28 / 12 / 1391        

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.