دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

حا و ی ا شعا ر د ا ستا نها عکسها و و ا قعییتها می با شند./ ا مید و ا ر م مو ر د پسند همگا ن با شند ./
دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

حا و ی ا شعا ر د ا ستا نها عکسها و و ا قعییتها می با شند./ ا مید و ا ر م مو ر د پسند همگا ن با شند ./

تو بیا تا تا ر یکی پر بز نه ./

د ل  ا گه سا کت و ا ر و م می مو نه        زیرلب  نجو ا ی عشقو می خو نه

ا گه    هو ا ی   خو نه ا م  مثل   غمه        کسی نیست با د ل من حر ف بز نه

ر و ز و  شب  با  فکر  تو  سر می کنم        شعر   د  یو  ا  نتو  ا ز  بر   می کنم

من ا گه  به   فکر  شهر  و  خو یشتنم        تو    بد و ن   فد ا ی   خا ک  و طنم

د ل  من  تا ر یک  و  ا ین  شب   سیا        تو   یه   نو ر ی  به  سر ا غ  من  بیا

مر  د     تنها  یی     شهر      غر  بتم        من    ا  سیر   غر  بت   شهر  غمم

من  ا  گه   پر ند  ه  ا  ی   مسا  فر م        تو  بمو ن  تا  من   بیا م  ا ز  سفرم

و  قت   تنها  یی    ا  سما  ن    شب       بد نم  می سو ز ه  ا ز  گر ما  و   تب

من    ا گه  کشتی    د ر یا ی   غمم         تو   به  کنجی  بنشین   همسفر م

د  ل   ا  گه  ا  سیر   شبها  ی   غمه         تو   بیا   تا   تا  ر  یکی    پر    بز  نه

من   ا گه  د ر ختی  سا یه  گستر م         تو   بشین   به  ز یر  شا خه  و  پر م

تو   بیا  تا   یا ر  و  همر هم   با شی        تک چر ا غی  و ا سهء  شبم با شی

من  ا گه  با ر و ن  د شت  و  کو یر م         به    تن    نحیفت    ا  بی   نر  یز  م

                                                                                                      

                                    مجید ا سکند ر ی ./  تا ر یخ  20 / 7 / 1391

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.