دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

حا و ی ا شعا ر د ا ستا نها عکسها و و ا قعییتها می با شند./ ا مید و ا ر م مو ر د پسند همگا ن با شند ./
دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

حا و ی ا شعا ر د ا ستا نها عکسها و و ا قعییتها می با شند./ ا مید و ا ر م مو ر د پسند همگا ن با شند ./

د و ست عا قل ./

عا قلی  گفتا  ا ی  د و ست   گر ا م         یاد   د ا ری   بر من  ا مو ختی   کلا م

گفت  اری  این چه باب گفتن  است         این جفای دوست یاندای دشمن است

گفتا    حا ضر ی    غا یب     بو د ی         با  و جو د ت  د شمنی  نا د ر  بو د ی  

هر چه من  بر  ارزشت   افز و ده ا م         و ز نه ا ی سنگین  به جانم  کو فته ام

کس  تو  را  نام  اشنایی  یار  نبو د         ا فتخا ر ی   یا و ر ی    همد م    نبو د

هر کسی از دور دستت می گریخت        همچو   ا هو   یا   شکا ری   می ر مید

کی از ا ن نیکو  مر ا مت بهر ه  د ید         کی ا ز  ا لطا ف خو شت بر من  رسید

من ر فا قت  کر د م و  کر د ی  خطا         من  شفا عت   کر د م  و  کر د ی  جفا

من د عا یت می کنم با شی  ادیب         جا ن  نثا ر ت  می کنم  با شی  نجیب 

گر بخو ا هی ر ا ه  کج جو یی رفیق         هر  کسی  ر ا هش  ر و د طی  طر یق

گر   نجو یی  ر ا ه   پا ک    ز ند گی         عا قبت گمر اه گر دی در جفای بند گی

                                                                      

                         مجید ا سکند ر ی ./ تا ر یخ ./  91/4/20  

نظرات 1 + ارسال نظر
علی دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 15:10

ای به قربون تو بی عشق تو جون سی چِنُمه

اَرکفِ پاته نبوسُم مو دُهون سی چنُمه

مو نَمَهنُم تو بمَهنی که مُو خارُم تو گُلی

جُون تویی اَر تو نَبوی وام،دیه جون سی چنُمه

اَر نَگُم دردِته چینام که تو اُمید مُنی

سی چه کَر کَر بکُنُم وا کَس و جون سی چنُمه

اَر تو شُل شُل نکُنی وا کَد و بالا مِن مال

بهلُمی کُه بِگِرُم مال و بُهون سی چِنُمه

مَچِد ایرُم که دعا وُر تو و جونِ تو کُنُم

اَر نَه سجاده و تسبیح و قُرون سی چنُمه

به زمین و به زمون جا نَگِرِهدُم چه کُنُم

بی گُل ری تو زمین سی چه، زمون سی چنُمه

تیر‍ مِرزِنگِ تُونه خَردُم و رهدُم به جریت

هی کُرِ زال بگو تیر و کمون سی چنُم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.