دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

حا و ی ا شعا ر د ا ستا نها عکسها و و ا قعییتها می با شند./ ا مید و ا ر م مو ر د پسند همگا ن با شند ./
دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

حا و ی ا شعا ر د ا ستا نها عکسها و و ا قعییتها می با شند./ ا مید و ا ر م مو ر د پسند همگا ن با شند ./

تقد یم به مادر ان عز یز دشت بز ر گ ./

ما د ر   ا ی   گنجینهء   اسر ا ر   من            ا ی  بز ر گ  مو جو د  جنت  جا ن  من 
ما د ر   ا ی  محبو بترین  سرمایه ها            ا ی   قد و مت    ثر و ت    کا شا نه ها   
ا ی که  آ غو شت بو د  محر ا ب  من            قبله گاه   و   سجده گاه   و   ذ کر   من
ا ی  یگا نه   همد م   شبها ی   عمر            ا ی   د عا یت   منجی   د و ر ا ن   عمر
می ستا یم من تو را  از جا ن  و  د ل            جایگاهت در دلم  تا سرنهم بر خاک و گل
من   فد ا ی    د ا من   پر   مهر    تو            جا ن    من    ا ر ز ا نی     ا یثا ر    تو
هستی ام را گر چه از ا ن  من  است           ا ین  هما ن  پر و ر د هء  جا ن  تو  ا ست
هر  چه  د ا ر م    گر بر یز م  پا ی  تو           د ر    ا ز ا ی   یک   شب   لا لا ی    تو 
من ندارم توشه ای ازخودکنم قربان تو         جا ن  شیرین  است که ان هم ما ل تو 
من  چه  گو یم  از  همه  لطف و  عطا         با زبان نا توان از ان همه  عشق و صفا 
کی   تو ا نم   مز د  ز حما ت   تو   ر ا          گو شه ای  از همت و ایثار زیبای تو  را
د ر دلم جبر ا ن سا ز م  نز د  خو یش          با  کد ا مین  منطق  و  کرد ا ر  خو یش
ا ز  خد ا  خو ا هم   ببخشد  ما د ر م          حق  خو یشتن  ر ا  ا ز  ر و ح  و   تنم 
                                                                                                          
                                    مجید اسکندری  تاریخ  91/1/5 
 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.