دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

حا و ی ا شعا ر د ا ستا نها عکسها و و ا قعییتها می با شند./ ا مید و ا ر م مو ر د پسند همگا ن با شند ./
دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

حا و ی ا شعا ر د ا ستا نها عکسها و و ا قعییتها می با شند./ ا مید و ا ر م مو ر د پسند همگا ن با شند ./

کلا م ا شنا ./

می  نو یسم   من    کلا می     اشنا             تا    بما ند    یا د گا ر ی   ر هنما 

می نو یسم من به اذن د و ست و یار             تا  کند یا ری  هر ان  جو یا ی  کار

نا م    فر د و سی     استا د    سخن             یا د  ا و   جا و ید  ا ز با ب   سخن

می نو یسم  د رد  خلق  از  ر و ز گا ر             می نو یسم  شکو هایی  یا د گار

قد ر انسان شهر ه  در پند ا ر ا و ست             نیک گفتارش سپس کردار  اوست

گنج بی  پایان  هر کس  دانش  است             چشمهء نو ر و هدایت دانش است

بی  سو ا د  گمراه  د رو ن  کوره   راه             همچو  نا بینا   عصا  بگر فته   راه

چشمهء دانش چو رودی جا ری است            در  گذ ر  از قله  و  هر  وادی  است    

می نو یسم من  ا ز  ا د ا ب  و  ا د ب            تا نبا شد  فتنه ا ی خلق را  سبب

ر نجها   د ید م   من  ا ز   نا مر د می            می نو یسم   ر نجها ی   مر د می

می کنم   ر سو ا   غنی   و   نا بکا ر             تا   د لار  و   د ر همی   نا ید  بکا ر

فا ش  می سا زم  ز نا مر د ا ن  خبر             تا   بفهمند     مر د ما ن    بی خبر 

                                                                                                           

                                      مجید  اسکند ر ی  تا ر یخ  92/1/8

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.