دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

حا و ی ا شعا ر د ا ستا نها عکسها و و ا قعییتها می با شند./ ا مید و ا ر م مو ر د پسند همگا ن با شند ./
دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

دل نوشته های مجید اسکندری (دشت بزرگ )

حا و ی ا شعا ر د ا ستا نها عکسها و و ا قعییتها می با شند./ ا مید و ا ر م مو ر د پسند همگا ن با شند ./

ا سا ر ت د ل./


یا رب  سببی که عمر از نیمه گذ شت           این عمر گرانمایه چه د ر خو اب گذشت
ا  و ا ر ه   شد م  به    کو  ی   بر ز ن           غا رت   شد م   و  به   د ست  ر هز ن
غا ر تگر   د ل    نه   غا  ر  ت     ما ل           نا بو د ی   جا ن   نه  ما ل  و   ا مو ا ل
ا  ن  ما ه   ر خ   و  چشم   چو   ا هو           ا  ن    خا  ل   لبا  ن   و   ر شته ء   مو
ا  ن    قد    بلند      سر  و     ما  نند           ا  ن    حو  ر  پر ی  چه   کر د ه  با  من
ا  ن  گو  هر  تا بند هء ز یبا ی  و جو د           د ر شب  بد ر خشید  چو انو ا ر که بو د
آ بر و   چو   کما ن  به  دست   صیا د           بینی    چو     قلم    کشید  ه    فر یا د
گیسو  ا ن    ا و یز    بر   د ا من    ا و          چشم   من  حیر ا ن   سر گر د ا ن   ا و
ا ین همه د ا م و د غل د ر  د ست ا و          من  شکا ر ی گیج و  ما ت  د ر  بند  ا و
من  چنا ن  حیر ا ن   تر فند ها ی  ا و          چو ن   به   ز نجیر م   کشا ند   نا م  ا و
ا لهی   با    من   مسکین   و   یگا نه          چنا ن    لطفی    نما    تا   ا ن   بها  نه
کند   لطفی  و  بر  من  سهل    گیر د          و  جو  د  م    تا   ز غم    ا ر ا م   گیر د
                                                                                                           
                                 مجید  ا سکند ر ی ./   تا ر یخ        11 / 5 / 1390        
                                      

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.